Login Reporter
Search Country
Columbus Travel Community Reisfoto's Columbus Droomreizen Webshop

Etosha reisfoto's

Ga je naar Etosha, Namibië? Doe alvast inspiratie op met de beste reisfoto’s Etosha, Namibië. Of lees de tips en blogs van andere reizigers, de beste reistijd, andere reisinfo of boek meteen je vliegticket Etosha, Namibië.

Foto Slideshow
De gnoe of wildebeest leeft in kuddes van ongeveer 30 dieren. Het is een graseter, die niet langer dan vijf dagen zonder water kan.
Deze 4 leeuwen hebben al het andere wild aan de waterhole verjaagd, en kunnen zich heerlijk op hun gemakje 'voltanken". Relaxt én waakzaam..... de grote ...
Toen we in het Etosha reden zagen we een grote groep van zeker 30 gieren boven een zebrakadaver cirkelen. Natuurlijk zijn we die kant op gereden en konden we...
Ochtend in Etosha National Park. Er hangt een lichte mist waar de zonnestralen doorheen proberen te prikken. In het veld loopt een springbok, de meest voorko...
De waterholes in Etosha National Park zijn in de wintermaanden erg populair. In de droge periode is er alleen bij de waterholes nog water aanwezig. Dit maakt...
Giraffen leven op de savanne in groepen van vier tot dertig dieren. De samenstelling van de groep is wisselend. Het menu bestaat uit allerlei soorten bladere...
Eerder vandaag plaatste ik een foto van drie witte neushoorns in Hluhluwe. Dit zijn ook dier neushoorns, maar dan anders. Deze foto is genomen in Etosha aa...
Een verkeersopstopping in Etosha National Park betekent vaak dat er groot wild te zien is. Een meter van de weg liggen een paar leeuwinnen. Veel te beleven i...
Een van de meest bijzondere Etosha momenten die ik heb mogen meemaken. In the 'golden hour' een cheeta met Springbok Kill zien. Zie hem trots staan kijken me...
Zag deze film net in de televisiegids staan. Deze Hartmann Mountain zebra zien wij hier gewoon dubbel. Maar leeuwen zijn slechtziend, en lusten toch best gr...
Bij een van de drink plaatsen in Etosha zagen we deze giraf met spiegelbeeld. Het was een stralende dag en het water was helder maar er was niet erg veel wa...
Etosha National Park. Onderweg van Halali naar Namutoni kwamen we bij een waterhole waar op dat moment wel drie kuddes olifanten een duik namen in het water,...
Etosha National Park. Onderweg van Okaukuejo waterhole naar Halali rest camp spotten we deze zebra's met een talent voor poseren! Leverde erg leuke plaatjes ...
Etosha National Park in het noorden van Namibië. Deze foto is gemaakt bij Okaukuejo waterhole vlak voor de zonsondergang. Deze waterhole is drukbezocht door...
Dit luipaard ging er eens goed voor zitten. Deze foto is gemaakt vlak nadat hij zijn neus aflikte, zijn tong lijkt met een stuk ribbelchips.
Een paar Giraffen tegen een mooie rode ondergaande bol, staan al lang op mijn verlanglijst. Helaas ook deze trip naar Namibië weer niet gelukt. Wel deze kun...
Op het mooie Waterberg Plateau kun je ook heel goed op safari. Dat blijkt wel uit deze foto. We waren nog maar net onderweg toen deze gigant recht langs de w...
De steenbok antilope heeft een geelbruin bovenlichaam, witte onderbuik en korte rechte hoorns. De naam verwijst naar zijn gewoonte om doodstil te blijven sta...
Het laatste uur voor zonsondergang (en het eerste na zonsopkomst) worden ook wel the golden hours genoemd. Het licht is dan minder hard en veel warmer, fanta...
Tijdens onze safari in Etosha National Park zitten we gespannen te turen. En dan kan het je toch nog gebeuren dat je (bijna) dieren mist. Zelfs het langste l...
Dit mooie vogeltje zagen we in Etosha, maar aangezien we zelf reden en dus geen ranger bij hadden moesten we zelf raden wat voor vogeltje het is. Ik heb twee...
Springbokken, je rijdt er duizenden voorbij als je een paar dagen in Etosha bent. Dit was een moment om er voor te stoppen, de strakke lijnen met daarin een ...
Na drie dagen zelf te zijn rondgereden door het Etosha park, gingen we de laatste dag met een ranger op pad in de hoop leeuwen te zien. Helaas geen leeuwen, ...
De oryx oftewel spiesbok, leeft in droge gebieden. Hij heeft een schouderhoogte van 1,2 meter en een grijs, zwart en wit afgetekende vacht. Het meest opvalle...
Een grote groep leeuwen heeft een zebra gedood. In de groep zitten twee volwassen mannetjes. Alhoewel de mannetjes tijdens het jagen niet de meest actieven z...
In Etosha kom je veel springbokken tegen. Ze leven in grote groepen. De springbokjes zijn goed te herkennen aan hun bruine rug en witte buik gescheiden door ...
Bij het rescamp Okaukuejo in Etosha, ligt een druk bezochte waterplas. Normaal gesproken, ben ik altijd tot de laatste minuut in het park zelf op pad, Okauku...
Dit weekend buigen we ons over de vakanties van komend jaar. Waar willen we naartoe? Ik weet het zeker, ik wil dit jaar weer richting Afrika. Op safari... Et...
Ik vind dit toch altijd weer leuk om te zien... Stokstaartjes zijn nieuwsgierig, spelen graag en zijn erg sociaal. Wij kwamen ze tegen in Etosha Nambie. H...
Wat een vertederend beeld vind ik dit. De ene zebra leek zwanger te zijn (of had gewoon een erg dikke buik) en haar vriendin gaf even een klein kusje op haar...

Reisaanbiedingen Etosha

Jambo Safari Club

April/Mei, November Special
April/Mei, November Special Speciaal voor de rustige maanden april, mei en november hebben wij een klassieke privé-safari voor u samengesteld. Bekijk aanbieding
9 dagen vanaf
€ 1851

Stijlvol op Safari & strand
Stijlvol op Safari & strand Maak kennis met de meest bekende hoogtepunten van Kenia. Shaba, Samburu, Mount Kenya, Lake Nakuru en de befaamde Masai Mara staan garant voor een ultieme safari. Bekijk aanbieding
14 dagen vanaf
€ 2332

Avontuur in Kenia
Avontuur in Kenia Tijdens deze reis bezoek je de bekendste hoogtepunten van Kenia. Je reist vanuit Nairobi eerst naar Amboseli met het prachtige uitzicht op de Kilimanjaro. Bekijk aanbieding
9 dagen vanaf
€ 2038

Safari & Strand Kenia
Safari & Strand Kenia Maak kennis met 5 schitterende wildparken en geniet van een ontspannen verblijf aan de oogverblindende kust. Bekijk aanbieding
15 dagen vanaf
€ 2669

Familiereis Tanzania en strand
Familiereis Tanzania en strand Als je, samen met je kinderen, de fascinerende dierenwereld van Afrika wilt leren kennen, hebben wij een geweldige reis voor je samengesteld. Bekijk aanbieding
15 dagen vanaf
€ 3545

Vliegtickets

Boek hier je vliegticket. Abonnees krijgen korting. Word abonnee.