Login Reporter
Search Country
Columbus Travel Community Reisfoto's Columbus Droomreizen Webshop

Timboektoe reisfoto's

Ga je naar Timboektoe, Mali? Doe alvast inspiratie op met de beste reisfoto’s Timboektoe, Mali. Of lees de tips en blogs van andere reizigers, de beste reistijd, andere reisinfo of boek meteen je vliegticket Timboektoe, Mali.

Foto Slideshow
Vanuit Mopti varen we met een pinasse (gemotoriseerde houten rivierboot) in 3 dagen over de Niger naar Timboektoe. Onderweg doen we diverse dorpjes aan en hi...
Geinspireerd door foto's uit Mali hier laatst op de site ben ik toch nog maar eens in mijn opnamen gedoken van enkele jaren geleden. Ik kwam deze plaat tegen...
Tijdens de boottocht over de rivier de Niger van Mopti naar Timboektoe, doen we met grote regelmaat kleine dorpjes aan. Kotaka en Saya zijn echte Peuldorpen....
Een km of wat buiten Timboektoe. Mijn verblijfplaats voor de nacht bij Gidou en zijn gezin. Hun enige bezit is deze tent met wat matrassen en kookspullen. Bu...
Je moet er nu niet meer komen maar toendertijd was dit een plek die gezien moest hebben.Timboektoe ligt aan de rand van de woestijn waar zicht ook veel Toear...
In het prachtige licht van de ondergaande zon dein ik op de rug van Awra door de woestijn rond Timboektoe op weg naar het Toearegkampement, waar ik de nacht ...
In Timboektoe lopen de meeste Toearegs helemaal in net blauw , met hun gelaat bedekt en alleen hun ogen zichtbaar. Met deze man hadden we een aantal keer con...
Na een boottocht van 3 dagen op de Niger kwamen we aan in Timboektoe. De stad aan de rand van de woestijn. Met prachtige gebouwen in leem. Ook de stad van d...
Je kan per boot van Mopti naar Timboektoe. 3 dagen varen op de Niger en 's avonds aan land gaan, eten, je tent opzetten en slapen aan de oever. Vanop de boot...
Tijdens een van mijn wandelingen door Timboektoe werd ik uitgenodigd in de tent van deze Toeareq , die aan de rand van de stad woonde, samen met zijn familie...
Woestijn in de buurt van Timboektoe.Ik breng er een nacht door onder de sterrenhemel op het erfje van een nomadenfamilie. Dit is de vrouw van het 4 kinderen ...
Tijdens mijn verblijf in Timboektoe, bezocht ik op een 2 daagse woestijntocht deze nomadenvrouw en haar gezin. Levend in een eenvoudige tent, samen met haar ...
De prachtige Djinguereber-moskee in Timboektoe met ls ik het goed heb een mausoleum. Op dit moment wordt dit bedreigt door fundamentalisten helaas. Er steken...
Timboektoe. Deze twee jongetjes zijn de dikste maten. Ze hangen vaak samen rond op de binnenplaats van mijn hotelletje aan de rand van de woestijn. Het zijn ...
Vandaag op het internet de laatste ontwikkelingen over Mali gelezen. Onrust in het noorden. Toearegstrijders die een eigen gebied opeisen... Een jaar geleden...
In de buurt van Timboektoe. Na mijn overnachting onder de sterrenhemel binnen de omheining van een Toearegfamilie, is het 's morgens tijd om water te halen. ...
Timboektoe. Een jaar geleden was het er nog zo ongelofelijk vredig. Ik maakte er o.a. deze foto. De vrouw van Gedou, die mij begeleidde door de woestijn , is...
Deinend verlangen Geprezen zij God, de Almachtige ! Hij heeft mij het heerlijk deinen geschonken in de gestalte van mijn schitterende kameel. Waar ...
Timboektoe. De eeuwenoude gebouwen in deze stad hebben veelal prachtige, massief houten deuren. Deze zijn versierd met allerlei beslag, waaronder deze karak...
Met pijn in het hart. Ik denk terug aan de geweldige tijd , die ik vorig jaar doorgebracht heb in Mali. Ik heb jullie er de laatste 3 maanden verslag van ged...
Timboektoe. Naast de poort naar de binnenplaats van mijn hotelletje ligt deze kameel/ dromedaris. Zijn snuit een beetje nuffig in de lucht. Later zal ik op z...
Timboektoe. Over de zandduinen , samen met Sindouk.Hij is Berbermanen hoteleigenaar van Sahara Passion, waar ik logeer. Deze kudde geiten kwam plots vanach...
Portret van Gedou, de meest vriendelijke en vredelievende man, die ik tijdens mijn half jaarse Afrika -reis heb ontmoet. Ik wil hem vandaag in het zonnetje' ...
Timboektoe. Vanaf mijn hotelletje is dit mijn straatbeeld!!: De kamelenopstapplaats! De Toeareg zijn voor een bezoek aan de stad uit hun verblijfplaats in de...
Timboektoe. Ik verblijf in hotel Sahara Passion, een aanrader !! Schitterend gelegen aan de rand van Timboektoe; kijkend over de railing zie je het begin van...
In de buurt van Timboektoe. Ik heb de nacht buiten onder de sterrenhemel op dit afgezette stukje woestijn doorgebracht. Gedou, man ' des huizes', spant de ka...
Timboektoe. Dwalend door de stoffige straatjes van Timboektoe, zie ik onder een afdakje deze man zitten. He, denk ik, die komt me bekend voor!! Ik kwam zijn...
Timboektoe. Maar ook op alle andere plaatsen, die ik aandeed op mij reis door West-Afrika, werd Atajah gemaakt. Sterke, gezoete thee, gemaakt op een klein br...
Bij Timboektoe in de woestijn. De avond hiervoor aangekomen bij deze vriendelijke toearegfamilie. Op de foto mijn slaapplaats, beschut door een rieten scherm...
Ergens in de buurt van Timboektoe in de woestijn. De ochtend breekt aan in het toearegkamp en werpt een prachtig licht over dit' huiselijke' tafereeltje, wa...

Alle bestemmingen in Mali

_______________________________________

Vliegtickets

Boek hier je vliegticket. Abonnees krijgen korting. Word abonnee.